Известие

Collapse
No announcement yet.

Aлфа 166 дизел неиска да запали

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Днес закачих пробна лампа на тънкия кабел на стартера и маса на двигателя и при завъртане на ключа лампата само примигва за 1 сек.Някакви мнения?
    alfa romeo 166 2.4 jtd

    Comment


    • #32
      Светва и след секунда изгасва така ли? Би трябвало да свети постоянно докато ключът е на позиция "стартер". Но дори и за секунда да светне, трябва стартерът да завътри в този момент. Сякаш проблемът е в стартера.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #33
        И аз така мисля.Случайно да знаете на колко шпилки се държи стартера?
        alfa romeo 166 2.4 jtd

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от moniiii Покажи съобщение
          И аз така мисля.Случайно да знаете на колко шпилки се държи стартера?
          На 3 болта. 2 отгоре и един отдолу. Не забравяй да откачиш клемата на акумулатора преди да пипаш по стартера.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #35
            Ще я откача,разбира се.Мерси за помоща.
            alfa romeo 166 2.4 jtd

            Comment


            • #36
              Ако си с 136 к.с като махнеш демпферната шайба с много псуване излиза на страни.Ако си с 140 к.с. и нагоресмного псувни излиза отгоре
              sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

              Comment


              • #37
                Ново 20 ...Взех един мултицет и го закачих на стартера и във всякакво положение на контактния ключ показанието е 0.03v.Проследих кабелите от ключалката до една букса зад ръчката за чупещия волан ,там влизат един дебел червен кабел,дебел черен,тънък черно-бял и некъв кафеникав.Кой от тях отива директно в стартера,за да го проследя за прекъсване евентуално.
                alfa romeo 166 2.4 jtd

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от moniiii Покажи съобщение
                  Ново 20 ...Взех един мултицет и го закачих на стартера и във всякакво положение на контактния ключ показанието е 0.03v.Проследих кабелите от ключалката до една букса зад ръчката за чупещия волан ,там влизат един дебел червен кабел,дебел черен,тънък черно-бял и некъв кафеникав.Кой от тях отива директно в стартера,за да го проследя за прекъсване евентуално.
                  На дебелия кабел на стартера има ли +12V ?

                  ---------- Post added at 21:51 ---------- Previous post was at 21:43 ----------

                  Управлението на стартера от контактния ключ минава през реле (J 5), което пък се захранва от предпазител (B9) двете са едно до друго и се намират под пластмасовата кора между чистачките в основата на предното стъкло:



                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #39
                    Да,на дебелия кабел има 12в.Мерси за схемата,но имаш ли представа кое по ред реле да търся ,че май там бяха 5бр.
                    alfa romeo 166 2.4 jtd

                    Comment


                    • #40
                      В момента не се сещам кое точно беше релето, но ще потърся информация. Ето и схемата:




                      Ето ги и релетата между чистачките:

                      Last edited by ecotronic; d.m.y г., 22:06.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #41
                        Братко железен си.Мерси много,утре вечерта ще ги погледна.
                        alfa romeo 166 2.4 jtd

                        Comment

                        Working...
                        X